Dostava in vračilo izdelkov

Dostava in vračilo

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovani zamiki dostave s strani dobaviteljev…).

V kolikor ni drugače določeno, je rok dostave 3-10 dni. Za določene izdelke, ki se naročajo po konfiguraciji, vas obvestimo o roku dobave ob naročilu.

Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.

Dostava blaga se izvede s prodajalčevim lastnim prevozom ali z uporabo zunanje dostavne službe

Prodajalec izbere partnerja za dostavo pošiljk glede na najbolj optimalne pogoje dostavne službe (hiter čas dostave, cena dostave, zavarovanje tovora…). V primeru uporabe dostavne službe bodo podatki kupca (ime, priimek, naslov, telefonska številka) posredovani dostavni službi, za omogočanje izvedbe dostave.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ergonomik, Benjamin Abram s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ergonomik, Benjamin Abram s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa dodatna vprašanja, ki se nanašajo na naše pogoje dostave in vračila nas kontaktirajte.

Hvala za vaše zaupanje!

Košarica0
Vaša košarica je prazna
Nadaljuj z nakupovanjem
0